۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۱۵:۴۷

مدنی خبر داد:

شازند در جایگاه نخست لیگ باشگاهی شطرنج استان مرکزی/ برگزاری هفته سوم رقابت ها 31 مرداد

شازند در جایگاه نخست لیگ باشگاهی شطرنج استان مرکزی/ برگزاری هفته سوم رقابت ها 31 مرداد

اراک-خبرگزاری مهر: رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی گفت: شهرداری شازند در جایگاه نخست هفته دوم لیگ باشگاهی شطرنج استان مرکزی قرار دارد.

کامران مدنی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اینکه تاکنون و پس از گذشت دو هفته از لیگ باشگاهی شطرنج استان مرکزی شهرداری شازند جایگاه نخست را به خود اختصاص داده است، افزود: در این رقابت ها پس از دو هفته پاییز زرندیه نیز مقام دوم را از آن خود کرده است.

وی با بیان اینکه مسابقات لیگ باشگاهی شطرنج آقایان استان با حضور 14 تیم در هفته دوم پیگیری شد، گفت: در رقابت های روز گذشته شش تیم با یکدیگر دیدار کردند.

رییس هیئت شطرنج استان مرکزی با بیان اینکه در اولین رقابت شهرداری شازند 5/3 بر5/0 از سد هیات شطرنج خمین گذشت ادامه داد: در دومین دیدار نیز واگن پارس 5/3 بر5/0 بانک کشاورزی را شکست داد.

مدنی از تساوی 2 به 2 نظام مهندسی استان مرکزی با ماشین سازی خبر داد و اظهار کرد: در دیدار هئت شطرنج و پتروشیمی نیز هیئت شطرنج با نتیجه یک بر سه مغلوب پتروشیمی شد.

وی با بیان اینکه موسسه اعتباری کوثر5/1بر5/2از پاییز زرندیه شکست خورد، اضافه کرد: در بازی آخر این هفته آموزش وپرورش با نتیجه 5/3 بر 5/0 از سد بهداری نفت اراک گذشت.

رئیس هیئت شطرنج استان مرکزی با تاکید بر اینکه هفته سوم این رقابت ها 31 مرداد ماه برگزار می شود، تصریح کرد: بازی نوجوانان پتروشیمی و پالایشگاه به 27 مرداد ماه موکول شد.
 

کد خبر 2350887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha